SOGAcloud (NOVITUS)

SOGAcloud (NOVITUS)

Cena na telefon* 0

*Cena brutto

SOGAcloud to aplikacja chmurowa umożliwia nadzór właściciela nad funkcjonowaniem lokalu bądź sieci lokali dzięki możliwości zdalnego wykonywania raportów sprzedażowych. Dostępna w formie strony internetowej lub aplikacji na urządzenia z systemem Android.

Więcej informacji



SOGAcloud to aplikacja chmurowa umożliwia nadzór właściciela nad funkcjonowaniem lokalu bądź sieci lokali dzięki możliwości zdalnego wykonywania raportów sprzedażowych. Dostępna w formie strony internetowej lub aplikacji na urządzenia z systemem Android.

Do czego służy?

Po zalogowaniu na stronę www lub uruchomieniu aplikacji mamy możliwość wykonania analiz:

  • z podziałem na rodzaj zmiany (aktualne, zamknięte, cała sprzedaż)
  • w wybranym zakresie dat
  • wg pracowników
  • z podziałem na poszczególne lokale w sieci

Aktualnie dostępnych jest 10 raportów obejmujących:

  • najczęściej sprzedawane artykuły
  • udzielone rabaty
  • sprzedaż wg godzin
  • sprzedaż artykułów
  • anulacje
  • pomyłki
  • obrót wg grup
  • stan kasy
  • stan kasy wg stanowisk
  • informacja o licencji

Dla łatwiejszej nawigacji, najważniejsze raporty możemy dodać do zakładki ulubione.

Do funkcjonowania modułu niezbędna jest aktualna wersja oprogramowania z prawem do aktualizacji.

Specyfikacja

Do pobrania