Mini-Market (Insoft)

Mini-Market (Insoft)

1 722,00 zł* 1722

*Cena brutto

Mini-Market to oprogramowanie do prowadzenia sklepów zarządzanych z centrali sieci. W takim rozwiązaniu Mini-Market jest końcówką systemu pracującą na swojej lokalnej bazie danych i wymieniającą dane on-line z bazą centralną. Wszystkie działania personelu na sklepach są ukierunkowane na sprzedaż i obsługę klientów, natomiast inne aktywności są zminimalizowane i zautomatyzowane.

Więcej informacji



Mini-Market to oprogramowanie do prowadzenia sklepów zarządzanych z centrali sieci. W takim rozwiązaniu Mini-Market jest końcówką systemu pracującą na swojej lokalnej bazie danych i wymieniającą dane on-line z bazą centralną. Wszystkie działania personelu na sklepach są ukierunkowane na sprzedaż i obsługę klientów, natomiast inne aktywności są zminimalizowane i zautomatyzowane.

Mini-Market można dostosować do potrzeb dowolnej branży dzięki rozbudowanym możliwościom konfiguracji panelu pracy kasjerów. Panel może być skonfigurowany zarówno dla ekranów dotykowych jak i zwykłych klawiatur. Produkty mogą być dowolnie opisane i sparametryzowane np. poprzez przydział do drzewa asortymentów, przez rozmiary, kolory itd. Do produktów można przypisać zdjęcia i wyświetlać je na panelach lub też w informacji o towarze.

Cechy programu:

  • zapewnia oszczędność czasu na wprowadzaniu dokumentów dostaw w sklepach – dzięki wprowadzaniu dostaw w centrali i potwierdzaniu poprawności dostaw na sklepie przy pomocy kolektorów (nie przepisuje się danych)
  • daje personelowi w sklepie możliwość sprawdzenia stanu towaru w innych punktach sieci i zamówienia go dla klienta.
  • obsługuje sprzedaż kompletów, a przy sprzedaży pojedynczego towaru program podpowie kasjerowi co należy do kompletu.
  • obsługuje systemy lojalnościowe - zarówno te oparte na punktach jak i rabatach. Reguły ustalane są centralnie, a odczytanie karty automatycznie uwzględnia reguły rabatowe na transakcjach. System lojalnościowy pomaga skonfigurować spersonalizowaną ofertę dla klienta.
  • obsługuje urządzania typowe dla sklepu m.in: drukarki fiskalne, drukarki paragonowe, wagi etykietujące, wagi przykasowe, sprawdzarki cen, liczniki klientów, kolektory danych, drukarki etykiet.
  • raportuje na bieżąco do centrali, jakie sklepy miały obroty i jaką marżę zrealizowały na sprzedanych towarach, ile pieniędzy powinno się znajdować w kasetkach w każdym ze sklepów
  • umożliwia podgląd stanów towarów, na bieżąco, w czasie rzeczywistym - zarówno w sklepie jak i w Centrali - dzięki czemu można błyskawicznie zadecydować o dodatkowej dostawie lub przerzuceniu towaru Pomiędzy sklepami
  • obsługuje wersje wielojęzykowe – umożliwia to wprowadzenie jednolitego systemu dla całej sieci sklepów niezależnie od kraju lokalizacji.


Konsola Kupca 2 i Mini-Market – to rozwiązanie dla sieci sklepów, które posiadają sklepy własne lub sklepy pracujące w ścisłej franczyzie.
Centrala sieci sprawuje ścisły nadzór nad pracą każdego sklepu, zarządza asortymentem i cenami, prowadzi analizy i podejmuje decyzje zaopatrzeniowe.

Specyfikacja

Do pobrania