Mini-Market (INSOFT)

Mini-Market (INSOFT)

Cena na telefon* 0

*Cena brutto

Mini-Market to oprogramowanie do prowadzenia sklepów zarządzanych z centrali sieci. W takim rozwiązaniu Mini-Market jest końcówką systemu pracującą na swojej lokalnej bazie danych i wymieniającą dane on-line z bazą centralną. Wszystkie działania personelu na sklepach są ukierunkowane na sprzedaż i obsługę klientów, natomiast inne aktywności są zminimalizowane i zautomatyzowane.

Więcej informacji



Mini-Market to oprogramowanie do prowadzenia sklepów zarządzanych z centrali sieci. W takim rozwiązaniu Mini-Market jest końcówką systemu pracującą na swojej lokalnej bazie danych i wymieniającą dane on-line z bazą centralną. Wszystkie działania personelu na sklepach są ukierunkowane na sprzedaż i obsługę klientów, natomiast inne aktywności są zminimalizowane i zautomatyzowane.

Mini-Market - cechy produktu:

  • można dostosować do potrzeb dowolnej branży dzięki rozbudowanym możliwościom konfiguracji panelu pracy kasjerów. Panel może być skonfigurowany zarówno dla ekranów dotykowych jak i zwykłych klawiatur. Produkty mogą być dowolnie opisane i sparametryzowane np. poprzez przydział do drzewa asortymentów, przez rozmiary, kolory itd. Do produktów można przypisać zdjęcia i wyświetlać je na panelach lub też w informacji o towarze.
  • zapewnia oszczędność czasu na wprowadzaniu dokumentów dostaw w sklepach – dzięki wprowadzaniu dostaw w centrali i potwierdzaniu poprawności dostaw na sklepie przy pomocy kolektorów (nie przepisuje się danych).
  • daje personelowi w sklepie możliwość sprawdzenia stanu towaru w innych punktach sieci i zamówienia go dla klienta.
  • obsługuje systemy lojalnościowe - zarówno te oparte na punktach jak i rabatach. Reguły ustalane są centralnie, a odczytanie karty automatycznie uwzględnia reguły rabatowe na transakcjach. System lojalnościowy pomaga skonfigurować spersonalizowaną ofertę dla klienta.
  • obsługuje urządzania typowe dla sklepu m.in: drukarki fiskalne, drukarki paragonowe, wagi etykietujące, wagi przykasowe, sprawdzarki cen, liczniki klientów, kolektory danych, drukarki etykiet.
  • raportuje na bieżąco do Centrali dane ze sklepów, m.in. jakie sklepy miały obroty, jaką marżę zrealizowały na sprzedanych towarach, ile pieniędzy powinno się znajdować w kasetkach w każdym ze sklepów
  • umożliwia podgląd stanów towarów, na bieżąco, w czasie rzeczywistym - zarówno w sklepie jak i w centrali - dzięki czemu można błyskawicznie zadecydować o dodatkowej dostawie lub przesunięciu towaru pomiędzy sklepami
  • obsługuje wersje wielojęzykowe – umożliwia to wprowadzenie jednolitego systemu dla całej sieci sklepów niezależnie od kraju lokalizacji.

Zarządzanie siecią sklepów

Do zarządzania siecią sklepów wyposażonych w Mini-Market stosujemy oprogramowanie PC-Market 7 w wersji ze zdalnym zarządzaniem cenami na kasach.

PC-Market 7 w Centrali i Mini-Market w sklepach

Takie rozwiązanie zostało zaprojektowane do obsługi sieci sklepów własnych. W takim modelu rolę centrali dla programów Mini-Market pełni program PC-Market. Dzięki takiemu rozwiązaniu w centrali automatycznie możemy skorzystać z wszystkich funkcjonalności i modułów jakie oferuje PC-Market. Centrala sieci sprawuje ścisły nadzór nad pracą każdego sklepu, zarządza asortymentem i cenami, prowadzi analizy i podejmuje decyzje zaopatrzeniowe.

Przykładowe branże, w których zastosowane zostało rozwiązanie PC-Market oraz Mini-Market:

  • spożywcza
  • piekarska
  • ciastkarska
  • cukiernicza
  • mięsna
  • drogeryjna
  • gastronomiczna
  • fashion
  • obuwnicza
  • i wiele innych...

Specyfikacja

Do pobrania