PC-Market 7 jest programem przeznaczonym do zarządzania sklepem, supermarketem oraz siecią sklepów. Program jest przejrzysty i prosty w obsłudze, w intuicyjny sposób pozwala zarządzać asortymentem towarowym oraz wykazem kontrahentów. Posiada bardzo bogaty moduł analiz i raportów.
PC-Market 7 jest programem przeznaczonym do zarządzania sklepem, supermarketem oraz siecią sklepów. Program jest przejrzysty i prosty w obsłudze, w intuicyjny sposób pozwala zarządzać asortymentem towarowym oraz wykazem kontrahentów. Posiada bardzo bogaty moduł analiz i raportów.
PC-POS jest prostym i funkcjonalnym programem kasowym typu POS przeznaczonym dla stanowiska komputerowego z monitorem, drukarką fiskalną, czytnikiem kodów kreskowych, wagą oraz dowolną klawiaturą (PC lub programowalną).
PC-POS jest prostym i funkcjonalnym programem kasowym typu POS przeznaczonym dla stanowiska komputerowego z monitorem, drukarką fiskalną, czytnikiem kodów kreskowych, wagą oraz dowolną klawiaturą (PC lub programowalną).
Mini-Market to oprogramowanie do prowadzenia sklepów zarządzanych z centrali sieci. W takim rozwiązaniu Mini-Market jest końcówką systemu pracującą na swojej lokalnej bazie danych i wymieniającą dane on-line z bazą centralną. Wszystkie działania personelu na sklepach są ukierunkowane na sprzedaż i obsługę klientów, natomiast inne aktywności są...
Mini-Market to oprogramowanie do prowadzenia sklepów zarządzanych z centrali sieci. W takim rozwiązaniu Mini-Market jest końcówką systemu pracującą na swojej lokalnej bazie danych i wymieniającą dane on-line z bazą centralną. Wszystkie działania personelu na sklepach są ukierunkowane na sprzedaż i obsługę klientów, natomiast inne aktywności są...
PC-Gastronom to program dla branży gastronomicznej z intuicyjnym i prostym w obsłudze interfejsem kasjera i kelnera. We współpracy z programem PC-Market 7 i Konsolą Kupca jest kompleksowym systemem do zarządzania restauracją i siecią placówek gastronomicznych.
PC-Gastronom to program dla branży gastronomicznej z intuicyjnym i prostym w obsłudze interfejsem kasjera i kelnera. We współpracy z programem PC-Market 7 i Konsolą Kupca jest kompleksowym systemem do zarządzania restauracją i siecią placówek gastronomicznych.
PC-Petrol to system przeznaczony do kompleksowej obsługi stacji paliw zarówno pracujących niezależnie, jak i zsieciowanych. Możesz odczytywać poziomy paliwa w zbiornikach, temperaturę, poziom wody i alarmy. Możesz programować ceny na wieżach cenowych i dystrybutorach.
PC-Petrol to system przeznaczony do kompleksowej obsługi stacji paliw zarówno pracujących niezależnie, jak i zsieciowanych. Możesz odczytywać poziomy paliwa w zbiornikach, temperaturę, poziom wody i alarmy. Możesz programować ceny na wieżach cenowych i dystrybutorach.
Konsola Kupca jest rozwiązaniem przeznaczonym dla sieci sklepów. W połączeniu z oprogramowaniem PC-Market 7 pracującym w sklepach lub w lokalnych centralach rozwiązanie takie zapewnia pełną centralizację sieci. Jest to rozwiązanie zarówno dla sieci sklepów, które posiadają sklepy własne jak również sklepy pracujące w modelu franczyzowym.
Konsola Kupca jest rozwiązaniem przeznaczonym dla sieci sklepów. W połączeniu z oprogramowaniem PC-Market 7 pracującym w sklepach lub w lokalnych centralach rozwiązanie takie zapewnia pełną centralizację sieci. Jest to rozwiązanie zarówno dla sieci sklepów, które posiadają sklepy własne jak również sklepy pracujące w modelu franczyzowym.
Profesjonalny system obsługi punktów gastronomicznych SOGA stanowi niezwykle przydatne narzędzie wspierające funkcjonowanie każdej restauracji, baru, kawiarni, foodtruck'a czy inego typu punktu gastronomicznego.
Profesjonalny system obsługi punktów gastronomicznych SOGA stanowi niezwykle przydatne narzędzie wspierające funkcjonowanie każdej restauracji, baru, kawiarni, foodtruck'a czy inego typu punktu gastronomicznego.
Prowadzisz niewielkich rozmiarów punkt gastronomiczny? Nie potrzebujesz rozbudowanych funkcji zarządzania lokalem? Szukasz przyjaznego rozwiązania z niewygórowana cenę? Jeżeli tak to właśnie wersja XS będzie dla Ciebie odpowiednim rozwiązaniem.
Prowadzisz niewielkich rozmiarów punkt gastronomiczny? Nie potrzebujesz rozbudowanych funkcji zarządzania lokalem? Szukasz przyjaznego rozwiązania z niewygórowana cenę? Jeżeli tak to właśnie wersja XS będzie dla Ciebie odpowiednim rozwiązaniem.
SOGA moduł magazynowy to niezwykle przydatne rozszerzenie programu wspomagające nadzór nad całością działalności lokalu. Odpowiada za bardzo szeroki zakres funkcjonalności wspierających zarządzanie gospodarką magazynową.
SOGA moduł magazynowy to niezwykle przydatne rozszerzenie programu wspomagające nadzór nad całością działalności lokalu. Odpowiada za bardzo szeroki zakres funkcjonalności wspierających zarządzanie gospodarką magazynową.
SOGA Mobile na urządzenia z system Android stanowi niezwykle cenne wsparcie sprawnej i szybkiej obsługi zamówień bez pomyłek. Dzięki aplikacji wyeliminujesz problem z karteczkami i ciągłym bieganiem kelnerów od stolika do kuchni, co zwiększy zadowolenie klientów i jakość obsługi.
SOGA Mobile na urządzenia z system Android stanowi niezwykle cenne wsparcie sprawnej i szybkiej obsługi zamówień bez pomyłek. Dzięki aplikacji wyeliminujesz problem z karteczkami i ciągłym bieganiem kelnerów od stolika do kuchni, co zwiększy zadowolenie klientów i jakość obsługi.
SOGAcloud to aplikacja chmurowa umożliwia nadzór właściciela nad funkcjonowaniem lokalu bądź sieci lokali dzięki możliwości zdalnego wykonywania raportów sprzedażowych. Dostępna w formie strony internetowej lub aplikacji na urządzenia z systemem Android.
SOGAcloud to aplikacja chmurowa umożliwia nadzór właściciela nad funkcjonowaniem lokalu bądź sieci lokali dzięki możliwości zdalnego wykonywania raportów sprzedażowych. Dostępna w formie strony internetowej lub aplikacji na urządzenia z systemem Android.
SOHO to program dla hoteli powstały przy współpracy z osobami na co dzień zarządzającymi obiektami hotelowymi i jest nieustannie doskonalone zgodnie z ich sugestiami.
SOHO to program dla hoteli powstały przy współpracy z osobami na co dzień zarządzającymi obiektami hotelowymi i jest nieustannie doskonalone zgodnie z ich sugestiami.
W ramach pakietu zawarte są:program gastronomiczny SOGA POS program hotelowy SOHO z obsługą 30-70pokoi moduł łączący obydwa programy umożliwiający przenoszenie rachunków z restauracji do hotelu
W ramach pakietu zawarte są:program gastronomiczny SOGA POS program hotelowy SOHO z obsługą 30-70pokoi moduł łączący obydwa programy umożliwiający przenoszenie rachunków z restauracji do hotelu
Program SOSPA dedykowany jest do szeroko pojętego sektora usług związanego z prowadzeniem zabiegów pielęgnacji urody. Gabinety odnowy biologicznej, salony fryzjerskie i kosmetyczne, hotelowe obiekty SPA – to właśnie z myślą o nich zostało stworzone to oprogramowanie.
Program SOSPA dedykowany jest do szeroko pojętego sektora usług związanego z prowadzeniem zabiegów pielęgnacji urody. Gabinety odnowy biologicznej, salony fryzjerskie i kosmetyczne, hotelowe obiekty SPA – to właśnie z myślą o nich zostało stworzone to oprogramowanie.
Sprzedaż i magazyn - wapro mag to system przeznaczony do obsługi procesów sprzedaży oraz zarządzania magazynem w firmach handlowych, usługowych i produkcyjnych, od małych firm jednoosobowych do przedsiębiorstw średniej wielkości. Jest to program łączący obsługę magazynu, zarządzanie całością procesu zamówień i sprzedaży, CRM oraz wspomagający pozostałe...
Sprzedaż i magazyn - wapro mag to system przeznaczony do obsługi procesów sprzedaży oraz zarządzania magazynem w firmach handlowych, usługowych i produkcyjnych, od małych firm jednoosobowych do przedsiębiorstw średniej wielkości. Jest to program łączący obsługę magazynu, zarządzanie całością procesu zamówień i sprzedaży, CRM oraz wspomagający pozostałe...
Program Small Business przeznaczony jest do kompleksowej obsługi małych i średnich firm ze szczególnym uwzględnieniem firm handlowych posiadających urządzenia fiskalne. Mimo swej wszechstronności program jest łatwy w obsłudze, posiada przyjazną platformę komunikacji z użytkownikiem.
Program Small Business przeznaczony jest do kompleksowej obsługi małych i średnich firm ze szczególnym uwzględnieniem firm handlowych posiadających urządzenia fiskalne. Mimo swej wszechstronności program jest łatwy w obsłudze, posiada przyjazną platformę komunikacji z użytkownikiem.
Subiekt 123 o narzędzie służące do sprawnego wystawiania faktur i innych dokumentów handlowych, zarządzania informacjami o klientach oraz oferowanych produktach. System dedykowany jest przedsiębiorstwom, które szukają intuicyjnego narzędzia do obsługi sprzedaży, bez zarządzania magazynem.
Subiekt 123 o narzędzie służące do sprawnego wystawiania faktur i innych dokumentów handlowych, zarządzania informacjami o klientach oraz oferowanych produktach. System dedykowany jest przedsiębiorstwom, które szukają intuicyjnego narzędzia do obsługi sprzedaży, bez zarządzania magazynem.
Subiekt GT to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego, itp.
Subiekt GT to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego, itp.
Gestor GT to wygodny i elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Skutecznie wspiera różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe, zapewniając wydajność i komfort pracy.
Gestor GT to wygodny i elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Skutecznie wspiera różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe, zapewniając wydajność i komfort pracy.
Gratyfikant GT jest nowoczesnym systemem kadrowo-płacowym, następcą programu Gratyfikant 3. Program polecamy osobom, które w małych i średnich firmach zajmują się sprawami kadrowo-płacowymi, a także biurom rachunkowym.
Gratyfikant GT jest nowoczesnym systemem kadrowo-płacowym, następcą programu Gratyfikant 3. Program polecamy osobom, które w małych i średnich firmach zajmują się sprawami kadrowo-płacowymi, a także biurom rachunkowym.
Rachmistrz GT to nowoczesny system obsługi uproszczonej księgowości. Program ten polecamy firmom prowadzącym księgę przychodów i rozchodów oraz płatnikom podatku zryczałtowanego, którzy rozliczają się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych.
Rachmistrz GT to nowoczesny system obsługi uproszczonej księgowości. Program ten polecamy firmom prowadzącym księgę przychodów i rozchodów oraz płatnikom podatku zryczałtowanego, którzy rozliczają się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych.
Rewizor GT to profesjonalny system finansowo-księgowy dla małych i średnich przedsiębiorstw. Program stworzony jest w oparciu o Ustawę o Rachunkowości oraz dostosowany do wymogów Unii Europejskiej. Przeznaczony zarówno dla samodzielnych księgowych jak i biur rachunkowych.
Rewizor GT to profesjonalny system finansowo-księgowy dla małych i średnich przedsiębiorstw. Program stworzony jest w oparciu o Ustawę o Rachunkowości oraz dostosowany do wymogów Unii Europejskiej. Przeznaczony zarówno dla samodzielnych księgowych jak i biur rachunkowych.
Subiekt nexo to program kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych itp. Przyjazny, intuicyjny interfejs ułatwia i przyspiesza pracę, a bogata funkcjonalność zaspokoi potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców, bez względu na branżę.
Subiekt nexo to program kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych itp. Przyjazny, intuicyjny interfejs ułatwia i przyspiesza pracę, a bogata funkcjonalność zaspokoi potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców, bez względu na branżę.
Subiekt Sprint 2 to system szybkiej sprzedaży przeznaczony dla firm obsługujących klientów detalicznych. Sprawdza się w sklepach jedno- i wielostanowiskowych (w tym samoobsługowych), zarówno w pojedynczych sklepach, jak i sieciach. Współpracuje z systemami handlowymi Subiekt GT lub Subiekt nexo.
Subiekt Sprint 2 to system szybkiej sprzedaży przeznaczony dla firm obsługujących klientów detalicznych. Sprawdza się w sklepach jedno- i wielostanowiskowych (w tym samoobsługowych), zarówno w pojedynczych sklepach, jak i sieciach. Współpracuje z systemami handlowymi Subiekt GT lub Subiekt nexo.
Gestor nexo to program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność.
Gestor nexo to program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność.
Gratyfikant nexo to system kompleksowo wspomagający obsługę kadr i płac w małych i średnich firmach. Intuicyjny interfejs i automatyzacja wielu czynności znacznie przyśpieszają pracę, a duża elastyczność daje szerokie możliwości konfiguracji.
Gratyfikant nexo to system kompleksowo wspomagający obsługę kadr i płac w małych i średnich firmach. Intuicyjny interfejs i automatyzacja wielu czynności znacznie przyśpieszają pracę, a duża elastyczność daje szerokie możliwości konfiguracji.
Rachmistrz nexo to system obsługi uproszczonej księgowości, przeznaczony dla firm prowadzących księgę przychodów i rozchodów lub rozliczających się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych.
Rachmistrz nexo to system obsługi uproszczonej księgowości, przeznaczony dla firm prowadzących księgę przychodów i rozchodów lub rozliczających się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych.
Rewizor nexo to nowoczesny system wspomagający prowadzenie pełnej księgowości. Zastosowane technologie i rozwiązania interfejsowe sprawiają, że obsługa księgowa firmy staje się wygodniejsza i szybsza.
Rewizor nexo to nowoczesny system wspomagający prowadzenie pełnej księgowości. Zastosowane technologie i rozwiązania interfejsowe sprawiają, że obsługa księgowa firmy staje się wygodniejsza i szybsza.
Sello to nowoczesny system stworzony z myślą o tych, którzy sprzedają towary w serwisach aukcyjnych i poszukują wszechstronnego, a jednocześnie prostego narzędzia do obsługi aukcji internetowych. Program komunikuje się z serwisem Allegro.pl wspierając sprzedawcę na wszystkich etapach sprzedaży.
Sello to nowoczesny system stworzony z myślą o tych, którzy sprzedają towary w serwisach aukcyjnych i poszukują wszechstronnego, a jednocześnie prostego narzędzia do obsługi aukcji internetowych. Program komunikuje się z serwisem Allegro.pl wspierając sprzedawcę na wszystkich etapach sprzedaży.
vendero to prosty i wygodny sposób na zaistnienie z biznesem w Internecie. Aplikacja umożliwia posiadaczom systemu InsERT GT lub InsERT nexo założenie sklepu internetowego, witryny z ofertą lub firmowego serwisu.
vendero to prosty i wygodny sposób na zaistnienie z biznesem w Internecie. Aplikacja umożliwia posiadaczom systemu InsERT GT lub InsERT nexo założenie sklepu internetowego, witryny z ofertą lub firmowego serwisu.
eSale to kompleksowy system wspomagania sprzedaży mobilnej. Uzupełnia lukę pomiędzy klasycznymi programami komputerowymi (ściśle związanymi z biurem) a klientem.
eSale to kompleksowy system wspomagania sprzedaży mobilnej. Uzupełnia lukę pomiędzy klasycznymi programami komputerowymi (ściśle związanymi z biurem) a klientem.